Wednesday 2 January 2013

durian runtuh

assalamualaikum...

hari ny aku dapat durian runtuh...hehe..:)
alaa...xad laa durian runtuh sangat...
erm...duit mase busines week ary tuh...

for intro my company is "yummy bistro"





 yeah..
tu dia pose abez!!!
   haaa yg at sebelah aku tuan manager...
   syahirah nama diberi...

dr hsil bisnes hari tu...
kononya dpt la sdikit untung...
tapi xpon...
hampeh..


  cm2 la jgak kteowg jual..
    seperti sandwich sardin, rojak, buah potong air jambu n 
   yg terbaik dari ladang " ice cream goncang"..
eh silap,, hehe.. aiskrim goyang...
eh! entah lah aku pon nek konfus...
 ane2 pon ley je kot...
hohoho....

      home made tuh....
huh!! pnat gler nk wat "benda" tuh...
   seb bek menjadi... 


hurm,, xpew laa..bersyukur la jgak..
sbb berkat usaha kteorag dapt jgak mbuahkan hasil..
yelaa drp kte org kuor an rm60..
balik modal cme rm 53.40 sen je sowg..
xpew..skurg2 nye dpt jgak....
hehe...:)

skunk aku nga pkir nk wat apew ek wet tuh...
haha...
   

*p/s: simpan tok wat mkn daaa.....

No comments: