Monday 11 March 2013

my lovely and sweet family

assalamualaikum.....





ini keluarga saya...
kami happy family....
walau ke mana pun kita orang pergi...
mesti semua follow...

kami memang tak boleh dipisahkan...
makan sama-sama...
borak sama-sama...
susah senang kami bersama...

meh saya nk perkenalkan satu-satu...
ahli dalam keluarga saya ny...

# yang pakAi tdung kuning tu rasanya xpyah introduce kot
hehe..:D

# HAA...yang baju tu adik kesayangan saya...
nama dia SITI NOREMA BALQIS BINTI ABD RAZAK  
kami panggil dia ema je...
bdak nye mmg degil...
pas tu byak berangan tak abez-abez
tapi dia lah yang selau menjadi penghibur hati 
saya di kala suka dan duka...
kalau saya ada masalh ke..
dia lah tempat sya mengadu...
nangis sama-sama...
hehe..sweet kan,,,

# then...sebelah tu plak mak saya yang amat-amat sya syang
dia yang telah melahirkan sya selam 9 bulan...
nama beliau ialah...
NORZAIMAH BINTI ZAINAL...
mak saya adalah orang kedua yang 
menjadi tempat mengadu saya..
ketika saya sedih...
kalau nk tahu saya dengan mak mmg tersangat la manja...
sampaikan adik-adik pon cemburu..
tapi mak pernah ckap
"mak tak pernah pun bezakan kasih sayang mak dengan ank2 mak
dengan adik2 ko yang lain...
xade pilih kasih sikit pun...apa yang ain dapat adik2 pun dapat..
mak saya mmg ramah...hehe.."
this my mom...i love her so much...mmuaahh...

# yang dak kecik at bawah tu plak...
adik aku yang tercinta...
SITI NORHAZIQAH BINTI ABD RAZAK...
adik saya sorang ny mmg manja..
memang tak bleh  bernenggang dengan saya
kalau dengan ema dia tak berapa rapat sangat...
kadang2 je la dia orang ny berperangai pelik sikit..

# yang last sekali ny my father...
ABD RAZAK BIN RAHMAT..
abah kita mmg pendiam..tetapi dia caring sangat2 dengan kami..
namun begitu dia seorang yang sangt tegas dalam setiap
masalh..
dialah satu-satunya...
lelaki dalam keluarga saya...

gambar kat atas tu..
kami bergambar pkai web cam..
tu mse first time mak belikan saya lappy..
TERIMA KASIH MAK...
tak ade keje tu yang pose2 depan cmera jp..hehe...


saya sentiasa berdoa agar mereka dapat melihat kejayaan 
saya suatu hari nanti...
dan kepada mak dan abah ain akan buktikkan yang ain bukan lagi
seorang yang lemah..suka nangis cma dak kecik lagi...
ain kan majdi seorang yang lebih kuat...
 berkat doa mak dan abah..

INSYA'ALLAH...





kat atas ny my lovely person forever...
this my mom....
i love you....





yang ny plak my sweet honesty person...
this my father...
the only one man in my world....




oke...that's alll....
i hope that the relationship never the end until jannah...
insya'Allah....
AMIN....




No comments: