Saturday 28 September 2013

begin for semester iii

assalamualaikum....

rasa da lame sngat tak update blog sejak dari bulan puase hari tu...ish nmpak sangat mase berlalu dengan pantasnye tanpa kte sedari...(ceh mcm berpuisi ler pule) walaupun cter da lepas saya ttp nk cter gak benda yg dah lepas...haha...bytheway korang nmpak tak ape2 perubhan kt blog sy ny...huhu...ccmel tak...ny lah hasil gatal tagn sye yg tak seberapa yg nk jugak blok cantik cm seorang blogger yg terkenal tu...huhu...kte taknk mention sape...but..saya mmg ade terbce jugak dye punyer tutorial mmg menjdi....thank for her tutorial ok...(feeling excited)

ok...then berbalik kepada cter pada bulan puasa..smua aktiviti berjalan seperti biasa...mmg itu saya mahukan...berbuka bersama-sama dengan family tercinta sudah menjdai lumrah bg ku...tanpa mereka siapa lah aku...but the horrible things is i must finished the SIEP along the holiday...ok,,,ain don;t worry about that...you have a lot have time to finished it ok...so be relax and cool...ALLAH is always in your side...

ok actually duduk at rumah mmg lah tersangat bosan..tak thu nk wat ape...everyday dok wat benda yg same je...as a housewife(coming soon)...but its ok...my mom work, so i can help her..i know dalam mase yg same saya boleh belajar cre2 untuk mencari isteri yg soleh dari mk...hikhik(perasan plak) umm..tak ade la...dok at rumah ny byak faedahnye...cm2 perkara ley wat...anything mkn terjaga...boleh jdi berat bdan saya naik 4 kg babe...percaya atau tidak...this is a real story...saya mmg suka mkn...evrybody who close to me know about that...keje saya mkn..mkn..mkn...itulah hari...hihik...

tapi sebnarnye kne bebel gak gn mak saya yg tersayang..sbb suruh keja ane lah bg nk dok rumah saje2...tp mmg saya kne keja pon sbb nk siapkn SIEP tuh..keja selama sepuluh hari je kot...haha...dpat la wet siket before raye tuh...ala...keja as promoter underwear je...haha..mlu?? umm...bg saya tak kot...benda ny kn semua orang pkai..kalau dye orang nk gelak saya sekalipon biaq p la depa nk kata apa...apa gua kesah???haha...sekurang-kurangnye saya bukan promoter brand bese2 ok...ok...ape pon saya punye report SIEP da siap...

cter sal rye plak...haha....thu ny mmg terbaik...tahun warna merah...haha...mmg raye thu ny busy sangat2...sepanjang  raye thun ny...mmg asik beraye je umah mbe...openhouse tak putus2...kenduri nye ag...nk layan tetamu datng umah ag...tapi mmg hepi sangat dapat hangout gn dye orang and my bff...and spend time with my family and sis...mmg puas ht sanagt holiday kali ini...walaupun ad drp mereka tak pat nk join same2...mereka ttp dalam ingatan...sayang sangat2 at korang semua...

cuti sem pon da hampir ke penghujungnye...ase sebak di dalam dada mula terasa...arghh...tak nk balik ke bumi kelantan...is too bored for me...tapi apekan daya mmg da study at situ...redha je la...selamat tgal segamat...welcome kelantan..haha...my rumates kte berjumpa lagi di sem ny...sungguh tak sangka kte ade jodoh kg kan...ingt tak dok sebumbung ag...walaupun sem lpas byak mberi impak kpd kte semua...jdikan ia satu pengajran ok...for this sem we start a new mission and vission ok....ape pun yg terjadi kte tetap berasam ye kawan2 until jannah...insya'Allah....


No comments: